Apelsinmos!??!"

Blir ett kort inlägg idag. Hände väl inget spec i skolan, förutom att Emelie, ovanligt nog, glömde sitt busskort i morse vilket hon kom på när bussen kom. Hon sprang altså tillbaka till elevhemmet för att hämta det, sen tillbaka för att ta nästa buss men såg den åka förbi framför henne ;) Förvånad? nej faktiskt inte :D

Hahah aja. Hade träning efter skolan, ganska lugnt fakriskt. Körde styrka efter och då kändes det ganska mycket i magen faktiskt efter styrkan i tisdags :O 

Hemma på elevhemmet var jag för en gångs skull snabb med allt. Åt, duschade och pluggade! hahah fast med lite pauser såklart. Måste ju alltid kolla vad som händer där ute i korridoren ;)

Det var inlägget för idag. Hahah , jo skratt blev det idag också. Själv drog jag världens tråkigaste historia men ändå garva jag och Emelie som.. a jag vet inte vad. Fast, den var fan fett rolig egentligen :D Men den tar vi en annan gång, pallar inte berätta nu ;)

Juste, alla som har chokladkalender... nu har jag också en :D Fick på posten av faaarmoor!!! Och en sak till. Är inte så dålig som ni tror på tetris längre ;)Okej kanske inte kommer upp i beroendenivån på 90 -100 ;) Men höjde mig från 55 - 76 :O 21 rader :O fick då bättre än kakan men nu har hon tagit sitt rekord igen, 81 :/ Men slår det snart!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Apelsinmos??

2009-12-03 @ 14:29:22
Postat av: Carro

hahha, ja jag han inte komma på nån överskrift så det fick bli apelsinmos ;) Hänger väl kanske lite ihop med historien jag drog ;P

2009-12-04 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0