Asbra spel i SM steg 2 idag!

Såå, nu kan jag berätta om idag ;)

Mötte Södertälje första gruppspelsmatchen kl 12.45. Som vanligt äre alltid lika kul att komma tillbaka och spela med Bele igen. Får alltid säga hej till alla när vi kommer in i omklädnindsrumet och snacka lite först :) Men sen äre tagg som gäller! Hur som helst vann vi den matchen med hela 9-2! Asså vi spelade grymt bra den macten. Skitbra passningsspel hade vi och snygga mål blen det. Natta bara stänkte in assisterna ;)Gick skitbra för mig också, blev fem mål för mig plus matchens lirare, så det känndes asbra:D

I nästa gruppspelsmatch mötte vi Huddinge. Den här matchen spelade vi inte riktigt lika bra men vann ändå med 6-1!  Och Natta blev matchens lirare, skitkul:) Så nu ska vi spela semi imorn kl 12 mot Telge! Vi vet inte så mycket om dom, har inte mött dom tidigare, men spelar vi som vi gjorde första matchen idag så ska vi nog ta dom :)

Känndes bra att det funkade för femmorna idag! Känndes även skönt att det gick asbra för mig också. Blev tillslut 9 mål för Caroline Deutgen nr 9 ;)



Ikväll blire chill med pojkvännen :) Tagga slutspel imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0