Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Heeeeelveeetee!!!!!!!!! Det sammanfattar dagen! Nej kanske inte hela dagen men matchen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså orkar inte ens skriva... vi går in med dålig inställning fråga mig inte varför, och vi har liksom inte flytet med oss idag.  Ligger under med 2-0 när det är fem minuter kvar, då lyckas jag sätta den så det bler 2-1. Det var typ nu vi började tagga till. 50 sek kvar kvitterar vi till 2-2, så jävla skönt vare!  Det blir nu sudden i tio min och jag trodde verkligen vi skulle avgöra, vi hade liksom pressen, men nej!!! Dom får gå in och sätta den och vi är nu ute ur hela sm för i år!! Kul... Vi som skulle försvara guldet! men men, kan inte göra nått åt det nu. Nu är det väl storvreta man får tagga om till istället.

Ja jag var ju inte direkt glad efter matchen. Åkte hem på en gång. Blev väl på bättre humör när Daniel kom till mig sen :) Fast han kunde inte stanna så länge eftersom han har match snart.

Hörde att alba också åkte ut i semin :/ Tror det var på ungefär samma sätt som oss, alba är ju inte dåliga precis. Dom ända jag vet som är vidare av umeåborna än så länge är i alla fall Evelina med sitt lag Ängelholm, kul för henne, grattis!

Flyger tillbaka till Umeå kvart över 9 ikväll. Kommer komma till flygplatsen ungefär samtidigt som Evelina så det e ju bra.

Aja, även fast vi kanske inte gick vidare, vilket är väldigt tråkigt, så vare sjukt kul att spela med Bele igen. Asså så som vi spelade igår, vi va gryyymma! Hoppas på samma spel i storvreta!


SM- guld förra året! Vi kommer fortsätta visa att vi e sveriges bästa f93 lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0