Alla vet vi vem Jonte Plutten Stelman är!

Nu kommer det ni alla väntat på, det mycket efterlängtade inlägget om våran självaste Jonte Plutten Stelman! (Jonathan Nyman) :D Ni som gick i min förra klass vet vad jag menar ;) Han har tjatet och tjatat om inlägget, och här kmr det ;)

Jaa hur ska vi beskriva Jonte med tre ord...? Skulle han få beskriva sig själv skulle orden nog vara; Cool, cool och .... coolast! Helt klart sant;).....lr ;P Det kan vi disskutera om ;)

Alla vet i alla fall att han e gryym, och då menar jag sjuuukt grym på att åka skidor :D Han kan göra värsta hoppen och allting :D Jaa..ni kan ju kolla på den här bilden och se vilken sanning det ligger i meningen jag just skrev ;)




Stadigt ?? ;)

Andra saker han är bra på är tex dans och bild ;)


Ne, nu ska vi inte va så taskiga ;) Jonte är en glad liten prick, han va en del av klassen liksom...våran egne stelman! ;) Nu har han ju då fått en ny klass i Blackeberg :O  Nya klasskamrater och nya smeknamn ;) Stelman har han ju då inte fått behålla, tråkigt tgåkigt. Men istället är hans nya smeknamn Juttis :D:D:D:D:D hahaa saknar dig juttis!



Riktig cooling tillsammans med Melrose ;)

Okej, helt seriöst nu, han e faktiskt en bra fotbollsmålvakt;P



Jonte i rött till vänster, plus några andra sköna lirare ;)

Där har vi en kort beskrivning av självaste Jonte. Sanningen är egntligen... att han alltid har velat vara lika cool och bra som jag... men den nivån har du inte riktigt än ;)


Säg bara till om det är någon annan som önskas få ett heeelt inlägg för sig själv .. hahaa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0