Förlåt, ska aldrig färga någons hår igen.......

Jag kan bara säga att det var huur gott som helst med våfflor! Har tänkt äta det ända sen höstlovet men det har som inte blivit av. (äkta umeåmening, lägger alltid in som i stället för liksom)

Hahah, vi satt altså i Emelies rum med våffeljärnet i hennes dörröppning så vi kunde göra våfflor samtidigt som vi såg en film som gick på tv ;)  Tro det eller ej men vi gjorde faktiskt dubbelsats...!!! En skulle aldrig räcka kom vi fram till. Men lugn vi åt inte upp hela smeten, har lite kvar så vi kan göra imorn också :D


Ja och så vare ju hårfärgningen... asså vet inte riktigt om ni vill veta hur det gick med den.........ja jag sa ju att jag och Emelie aldrig hade färgat hår förrut, och vi tänker aldrig göra om det heller.....tror inte nån vill att vi ska göra det i alla fall.................asså förlåt men det blev inte riktigt som hon hade tänkt sig tror jag.... men vi hon litade ju ändå på oss innan så vi tänkte liksom at tdet kunde väl inte vara så svårt....trodde vi......




Hahahhahahaha den gick ni på vah ;) Klart det blev bra, det är mig och Empan vi snackar om ;) Får säkert ta nån fin bild på Evelina imorn så får ni se att det  blev hur bra som helst ;) Hur kunde ni tro något annat :) Hhaha Emelies slinga vet jag faktiskt inte hur det blev med, får kolla med henne imorn. Tror däremot inte det e nån större fara, då skulle hon ju sagt nått ;)

Hihhi idag fick jag reda på att jag har några läsare som jag inte hade tänkt mig läste min blogg. Men skitkul att höra faktiskt. Tvingar er ju inte att läsa men.... ...klart ni vill veta vad stockholmaren har för sig i Umeå... ellerhur ?!!! ;) hihhi :D



Divan och bitchen nr 1  ;) !!! (för ett tag sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0