Hem till Stockholm över jullovet! :D

Sitter just nu på flygbussen mot flygplatsen. Flyger inte förrän  halv två men ändå :) Packade ihop det sista i morse, blev faktiskt bara en liten resväska och min belefotbollsväska ;) Fick nån komentar om att jag var bra på att packa så det kändes skönt ;) Slutade väl runt tio efter att ha kollat på julavslutningen. Både Hugo, Tobbe, Carl och Johan från klassen var med och kompa, riktigt bra ;) Efter det blev det julgröt och många julkramar :)

Nu har jag precis vart på stan en stund och typ gått runt med pettan, vart på subway där jennifer och Jullan ochså var och träffade lite annat folk från skolan som man fick säga hejdå till :) Kommer sakna alla under lovet, men får ändå träffa många under storvreta :) Kommer lyssna på lite inspelningar hemma också ;) hahha.. Karin och Emelie vet vad jag menar ;)

Snart kommer jag komma till värmen i stockholm :D Eller a.. minus 8 eller vad det nu e är i alla fall varmare än minus 20 som det e här ;)  Good juul alla i Umeå, ses snart igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0