Jacuzzi med brudarna!

Tjueee alla supergladaaa :D

Undrar ni om det har gått bra idag ? Hahah i sånna fall har jag svaret ;) men det får ni veta i nästa inlägg :D måste berätta om igår först ;)

Kom hem runt halv 7 kanske efter den otroligt roliga flygturen ;) Fick då grillad kassler med annanas och ris :D asgott med ananas i maten, lr vad tkr ni ...;)hahah. Sen runt 8 tog jag bussen till Camilliish :D Där var redan brudsen; Elin, Veronica, Camilla, Matilda och Jennifer:D Alla låg i camillas säng och såg idol så jag slängde mig ner där och såg ett av Toves framträdande, som sen åkte ut :'( Trodde faktiskt det skulle bli hon och Erik i finalen, men men.

Sen vare bara att byta om till bikini och gå ut och sätta sig i hennes jacuzzi ;) Riktigt skönt och mysigt faktiskt ;) Vi satt där och snacka och tog lite kort(kan lägga in några senare). Sen vare ju nåns överdel som försvann...! Och vad hände med den ...,:O haha ja det behöver vi inte gå in på ;) Den kom till rätta sen i alla fall.

Alla åkte hem vid elva sen eftersom det var sm dagen efter ;) Då kan man ju inte va uppe för sent !!!!













Mysig kväll tjejer ! :) <3


Kommentarer
Postat av: ElinPelin

Jaa undrar vem som fick lämna tbx överdelen??:O:Phaha

2009-12-06 @ 19:00:03
URL: http://melroseberglund.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahha ja det äre nog många som undrar, du får gärna berätta elin ;) hahha

2009-12-06 @ 23:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0