Julklappsbyte med pojkvännen! :)

Tjenna tjenna! Ja man kan säga så i sthlm också ;)

Daniel åkte för ungefär två timmar sen. Han skulle till sin mormor i Huddiksvall och vara där över julen för att sedan åka till Åre. Kommer inte träffa honom förrän efter Storvrera, den 29:e. Appropå Storvreta(väldigt konstigt ord att skriva) så längtar jag vääldigt mycket, ska bli jävligt kul :D

När Daniel kom till mig igår hade han med sig sin julklapp till mig :D Vi bytte julklapparna sen på kvällen. Hihhi jag fick en parfym :). Lacoste vare, luktar jättegott! Sen fick jag även en ram med ett kort på honom, jättesöt! Tack älskling! Han fick en parfym av mig också ;P Den luktar också jättegott, haha annars skulle jag inte ha köpt den ;)

Igår vare innebandyträning med bele också :D Vi var i för sig inte så många men ändå. Jennifer hade redan åkt ut till landet, och Matilda hade ont i halsen. Hoppas hon blir bättre till Storvreta (a) Hur som helst äre alltid lika kul att komma tillbaka och träna och få hejkramar av alla :) Asså jag säger bara en sak.... TAGGA STORVRETA! :D



Naw, våran söta Ozzy! :)

Nu har jag ändrat lite i de senaste inläggen och laggt in lite fler bilder :D Kolla gärna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0