Sista bildlektionen och betyget är klart!

Imorse gjorde vi klart styrketesterna som vi inte hann me förra veckan. Det vi gjorde var brutalbänken som vanligt men också även totalen. I totalen har man en skivstång med vikter på och så ska man göra olika rörelser med den. Det är totalt 5 olika rörelser och man ska göra 6 upprepningar av varje. Denna övning har vi gjort då vi kör styrka på tisdagar, maq.

Gick bra på testerna. Tjejerna skulle börja på 20 kg vikt eftersom att det här var första gången. Klarar man det då bra kommer man att bygga på vikten mer och mer till de andra gångerna vi kör tester. Tror de flesta klarade det faktiskt, även jag :) Sen körde vi brutalbänk också, fick typ samma som förra gången vilket e 12 ;P Men det e ändå bra med tanke på at tjag fick två på testerna innan sommaren :P Men ska fortsätta att räna på ;)

I skolan hände inte så mkt mer än att det var lite snack om i fredags.. hehhe ;) På svenskan fortsatte jag, Emelie och Evelina med våran bildspelsnovell. Juste, hade sista bildlektionen idag faktiskt :D Hur skönt känns inte det!!!!!! Asså iom jag ska vara ärlig har det inte vart så tråkigt med bild ändå, det är ju kul när det blir fint :) Vi fick även veta vårat betyg idag :O Och jag fick mvg :) Känns bra med tanke på att ja inte ens valde bild från början. Just nu gjorde det faktiskt inte så mkt ;)

Har faktiskt kört laserdome oidag också :O  Förra veckan bestämde vi i laget att vi skulle göra någonting tsm så och till slut blev det laserdome. Riktigt kul vare faktiskt, även om en viss person kom sist första gången .... heheh... men kom faktiskt 7:a av 16 andra gången så jag ryckte upp mig lite ;) Fast vi körde egentligen tre lag mot varandra så att man var i lag med sin femma;)

Nu har jag och Emelie precis ätit upp resten av våfflorna som vi gjorde igår :P Så himla gott vare!!! Hahah nu har ju äntligen snön kommit också, så vi passade på att ta lite bilder till novellen som ska utspela sig under vintern som jag tidigare sa. Fast vi tog ju såklart lite andra bilder också ;)













<33333333333333333333333333333333333333333333333333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0