Snart flyger jag till sthlm för sm :D!

Sitter just ni i aulan och har precis skrivit färdigt kemiprovet. Det gick faktiskt bra, får väl se vad jag får men tror det blir bra ;) Vänter just nu på Sofia och Josi som sitter och skriver(jag började tidigare än dom).

Evelina och Emelie har ju redan dragit hem eftersom dom också ska smela sm med sina lag. Var ganska tomt på elevhemmet i morse. Det var bara jag av alla som skulle till skolan... hmm... men har bara en lektion kvar nu sen flyget jag till sthlm :D

Ikväll blir det chill hemma hos Camilla med tjejerna :) Vi ska typ bada i hennes jacuzzi(eller hur det stavas), och snacka skit :D blir nog askul :)

Imorn äre steg 2 i sm, ska bli rektigt kul! Kommer möta huddinge och södertälje i ett gruppspel först. Kommer vi etta eller två blir det som en semifinal i det här steget på söndagen. Skulle man vinna den med blir det regionsfinal 14.30. Den som vinner den finalen får åka till skåne i april och spela det riktiga sm slutspelet. Lite krångligt men så äre ;)

Nu kommer dom, ses snart sthlm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Våran roadtrip då? :(

2009-12-04 @ 16:32:20
Postat av: Carro

Hahha du var lite för seg där, väntade men sen var jag tvungen att ta flyge när du inte kom:/... får väl bli nästa gång då;)

2009-12-05 @ 19:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0