TO ACCLIMATISE

Hahha har studiehandledning just nu och nu äre mycket bloggsnack asså ;) Nu blire konkurrans om bloggarna! /DEUTGEN

TJA TJA! Jossi in thaaa houseeee :D
Har just avslutat ett mycket delicious fika i form av fil/flingor/macka/ost (göötttt).
Kan ju passa på att berätta att idag för första gången känner mig som en i gänget (UNDERBART) då jag har dammat av och släpat med mig min alldeles underbara rosa salming sticka! Ska nämnligen återuppta min innebandy karriär med sandåkern för några veckor sweeeet!
Har inte så mycket mer att säga än att snart bär det iväg till gymme för mig och soffe då vi ska pumpa lite. Medans RIG (uttalas RIGG) tjejerna ska till nolia och skjuta med sina egna stickor som för övrigt är snäppet sämre än min men OK ändå!

vi hörs bitches, over and out! ;*

 
OJ, OJ, OJ SÄGER JAG BARA!

Kommentarer
Postat av: sofia

det ser mycket lovande ut jossi, skaffa egen blogg snart kansche?;)

2009-11-19 @ 10:05:50
Postat av: Evelina

OJOJ JOSSI! grymmast på att blogga, jag kan inte trada över dig till min blogg? ;)

2009-11-19 @ 11:47:04
URL: http://aabsolutevelina.blogg.se/
Postat av: jossi

sofia tror nog mest att jag är en gästbloggare faktiskt ;)



sure evelicious, beror på hur mycke du bju ofc ;)

2009-11-19 @ 19:11:03
Postat av: Carro

hahha fan heller, jossi e me mig nu, hitta en egen evelina!!! ;)

2009-11-19 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0