Jag har mina stunder ;)

Heej alla glada / Emelie :D

Hahah bra fantasi Empan ;) hon fick dra inledningen, resten sköter jag ;) har nyss gjort chokladbollar med Evelina, Jennifer och Flu, själv fick man 4 medans dom andra tog resten... haha kanske inte va mer än rätt egentligen. Jag fixade i alla fall pärlsockret;)

Hade som vanligt inga "riktiga" lektioner på morgonen, vitimme och studiehandlednin, sen vare hål i en och en halv timme. Brukar faktiskt skjuta lr nått dom timmarna men idag var vi tvugna att sova på tjockmattan hela tiden, så hiimmla skönt, både jag och empan somnade. Sen fick man värsta bitchklappen på röven av b..... Evelina ;) haahha ne men det var bra att du fick upp oss ;D Vi tre var skulle nu hjälpa tore med att dela utt idrottsprogrammsoverallerna som hade kommit :D Typ några veckor efter vi hade börjat fick vi beställa overall, shorts och väska med nr på. Ja så vi packade upp allt ur kartongerna, sorterade i storlek och nr och delade utt till klassen :)





Så här der alltså tröjan ut. Vi fick svarta mjukisbyxor med nr till också, riktigt sköna ;)


På engelska skulla jag egentligen haft hörförstpelse för jag missade förra. Men oturligt nog hade hon typ slarvat bort skivan lr nått så det slapp man idag, skööönt! På svenskan ska vi börja med våra bokredovisningar nästa vecka.... och samtidigt ska vi med hjälp av en redan gjord novell (får ändra den lite ) antingen göra en egen film eller sätta ihop bilder i ett bildspel med bakgrundsljud och bakgrundsröst. Hahha vi får se hur det resultatet blir ;P Men med Evelinas systemkamera kommer det bli grymt ;)

Lång träning idag. Vi körde ända från 16.18, men hade högt tempo hela träningen så det var kul :) Vi jobbade mycket med uppspel som vi sedan framförallt ska tänka på på söndag i matchen mot Iksu Ungdom. Min femma fick beröm av Tore som sa att vi hade ett jättebra possitionsspel men tyckte även att vi skulle bli rejälare och mer fokuserade i vårt passningsspel. Tyckte ändå det fungerade bättre när vi sen tänkte på det. Träningens lökringaar idaaag bleeeev..... Anna-Karin :D Okej för er som inte fatta, Anna och Karin ;P mkt bra jobb!Idag tog jag och Emelie löpet till bussen igen, men idag var även Karin me och därför missade vi den såklart..:/ :D Hahah eller kanske inte ;)

Vet egentligen inte vad det var i matlåderna idag. Man känner liksom att man bara äter fast man inte har en aning om vad. Som vanligt får man alltid samma svar om man frågar frågan till mig: Vare gott?  och vad tror ni jag svarar ;) Fick Evelinas och Karins matlåda också, hihhi så nu blev man mätt i alla fall ;) Ja sen vare ju liiite garv vid matbordet idag också. Ja, jag skratta så jag grät, igen! Hahah, måste faktiskt erkännna att jag var gaanska så rolig där ;) Hahha jag har mina stunder ;)


Nu måste jag bara sägan en jättebra, kul och rolig sak :D Jennifer Clifoord har ju inte spelat något på den här säsongen pga att hon drog av sitt korsband i förra säsongen. Hon skulle precis få börja träna då hon och läkarna trodde att det hade gått av igen.. men sen kollade hon det och så var det inte :D Det var bara nått med minisken så nu ska kommer hon vara spelklar så hon kan vara med på storvreta :D Asså det ska bli så kul att se henne spela igen. Som hon har kämpat! :)  Själv ska jag spela storvreta med Bele :), men kommer vara anmäld i båda lagen så hoppas det finns tid så jag hinner köra några matcher med RIG också :)


Det var dagen! Imorn har Emelie slagit vad med Evelina om att nte spela tetris på hela dagen :O Undra hur det ska gå. Mer om detta får ni veta i nästa inlagg ;) tjoooooooo<333333333333 / Deutgis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0