Emelie säger...

Carro: Säg nånting.

Emelie: Blomma!

Carro: Va? okej!

Sitter här i mitt rum med Emelie som tydligen kollar igenom min bilder på mobilen, typ tusen så hon lär ju sitta här ett tag...

Har precis ducshat för det kom lite andra saker ivägen. Första var man tvungen att göra båda matte och nk som var tills imorn, sen skulle jag skriva ut nån fuscklapp till Adam som tog lite tid eftersom att skrivaren lagga.... a sen skulle jag skicka in kemi labbrapport också.... jag som skulle sova elva idag... det gick ju bra ;)

Emelie: Whoh, nu har jag kollat klart, ska läsa bok nu!(från skolan)

Carro: Okej, hej då blomman!

Emelie: Hej då gummsan!

Okej nu kanske jag borde ta och berätta om min underbara helg här i Umeå, men tar det på nästa inlägg för annars blir det här så långt ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0