Flyger till Stockholm nu!

Sitter på flygplatsen nu och ska snart gå på planet som går 19.10 till arlanda. Eftersom att vi har bytt till mimerskolan som ligger i stan stannade jag kvar där efterskolan. Följde först med tjejerna och köpte kakor eftersom att de ska stå i fiket ikväll då killarna ska möta Spöland där våra två tränare spelar ;) Kul match att se men tyvärr missar jag den...

Åt på donken medans jag väntade på flygbussen. Har varit här ända sen fem typ men skulle ändå inte hinna tillbaka till elevhemmet efter skolan så tänkte att jag lika gärna kunde åka hit och vänta. Hade lite tråkigt i början så tog lite bilder på mig själv ... hahha ;) ...

    

hahha, tråkigt ja hade....;P

trodde  inte internet funkade, märkte det nu när jag skulle stänga av datan.. men men,  har läst i svenskaboken vilket i för sig behövdes, men har bara halva kvar nu ;)

Men nu ska jag gå på planet. När jag kommer hem blir det något gott grillat och sen kommer Daniel :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0