Glömt matchtröjan i sthlm!!!

Idag har vi haft lektioner på tre olika skolor. Började med innebandy på dragonen, sedan kl 10, samma tid som vi brukar böra på dragonsolan ska vi nu börja på mimerskolan vilket är helt omöjligt. Man tar bussen dit eller går på typ 10 min en kvart. Så vi kom typ en kvart för sent som alla andra... vet inte hur det kommer bli längre fram men dom måste ju göra någonting för det här funkar ju inte.. men men :) Annars vare helt okej, det tar ju bara 4 min med bussen mellan skolerna men ändå :P

Aja, nu har vi match om typ två timmar óch ska dra iväg på samling snart. Har precis letat igenom hela mitt rum i alla lådor efter min blåa matchtröja. Sen ringde jag pappa och bad han kolla hemma och där låg den ju. Jag har alltså glömt min matchtröja hemma i sthlm!!! Den är typ det viktigaste somman INTE får glöma! Men jag fick låna Jennifers matchställ, eftersom att hon e skadad stackarn :( Så hon räddade verkligen min nu :D Ringde Tore nyss också men det var okej, fast klantigt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0