Hahhaha, kan ju vissla i alla fall...!!!

Fortfarande regnigt väder här uppe, tråkigt, man blir liksom inte piggare av det...

Hade styrka i morse som vanligt och idag la vi på vikter på maq-övningarna. Innan körde vi med "pinnar" för att lära sig tekniken men inte nu längre. Det var sjukt jobbigt, men samtidigt äre väldigt bra övningar;)

Draggen-mimer-vasa-draggen blev det idag ;) Hade lekar på idrotten, trodde det skulle bli kul med typ bollekar men neej.... vi körde typ kullekar.. helt okej ändå. Men som vanligt vare massa konstiga namn så man förstod ju inte vilken lek dom mena.

Mellan lektionerna satt dom och mobba mig IGEN för hur jag visslar :P Hahha formar tydligen inte munnen riktigt som alla andra, men det har jag hört förut ;) Jag kan ju vissla i alla fall och det är väl huvudsaken ;) Jossi filma mig men kunde tyvärr inte lägga in den, för jag vet inte hur man gööör.....



Jag visar alla hur jag visslar.....



..mellan lektionerna;) (hahah seriös och fin bild asså)


-Nu ska vi köra tagen?

Tagen? vafan är det? hahha alla ba; vaa, har ni aldrig kört det!! Vi ba ...ne?!
Ja sen kom vi fram till att det var vanlig kull ;) Efter det vare typ samma sak me de andra lekarna, men skitsamma, det var ganska kul ändå ;)

Efter skolan samlades riglaget för att kolla på en av våra spelade matcher som filmats. Samtidigt skulle vi fylla i tex löpning utan boll, transportera motståndare, penetrering, om vi gjorde det eller inte osv. Samtidigt satt peter och pausade och sa vad vi gjorde bra och vad vi kunde ha gjort osv. Asbra tycker jag, man lärde sig faktiskt mer än vad man trodde:)

Imorn äre match mot Holmsund hemma kl 20.00 på musköten :D Ska sov aoch tagga nu!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0