Helgen i sthlm!

Okej nu ska jag skriva om mittt långa inlägg om i helgen.. som förmodligen inte kommer bli lika långt nu men det e kanske bara bra...;)


Flög ju hem i fredags och kom hem runt nio på kvällen. Åt då gott grillat som vanligt! Och sen kom Daniel och sov hos mig, som vanligt! :P Han hade med sig ett litet paket i fickan till mig. Öppnade det och det var ett halsband där det stod Daniel inristat på framsidan!Han fick ett lika dant av mig när jag flyttade i augusti. Blev jätteglad, och kommer ha det på mig hela tiden nu! :) <3





Ja, det är inte lätt att få bilder på honom ;)

På lördagen vare match med Bele mot Djurgården i div.2 som är ett riktigt bra lag. När vi mötte dom för två år sedan förlorade vi med 7-0, fast då hade vi sock inte så många 93:or och 94:or med. Nu består vårt lag endast av 93:or och 94:or och vi vann med 4-2 :D Riktigt bra jobbat tjejer, skit kull att spela! Det var också kul att stadslagstränaren var där och kollade. Märkte de efter matchen då vi snackade lite. Själv gjorde jag intgen dålig match heller. Ett mål och en ass blev det, så det var kul :)

Lite bilder från hemsidan ;)




Jennifer kämpar som vanligt :)


Gabbi, Frida och Camilla stabila där bak :)

Dessi passar ner bollen :)





Med tanke på att vi är nykomlingar från div.3 så ser det här grymt bra ut tjejer! :)

Sen vare ju så att lillbrorsan Leo fyllde 10 år i lördags!!!! Så efter att vi ätit pizza till middag, som han ville ha, kom släkten till oss. Det e så kul att se hur glad han var över att fylla år och få presenter. Precis som man själv var när man var mindre :) Inte för att jag inte blir det nu men man blev ju extra glad då :)

Efter en stund fick jag skjuts av Reinhold (tack) till Jennifer eftersom att moppen vägrade köra.... Vi var inne lite på datan och sen kollade vi på film; Låt den rätte komma in, som vi läser i skolan ;) A sen fick man ju höra lite kärleksbekymmer och så ;) Hur som helst vare kul och mysigt :)







Majsan Flis, och Jennifer innan matchen :) Hahah är jag förvånad över att Jennifer hade med sig ravioli i en burk för att hon inte han äta lunh hemma?...nej! ;)

Kom tillbaka till elevhemmet runt halv fem på söndagen och då fick man ju höra vad som hänt medans man varit borta ;) Alltid händer det nått!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0