Hemmagjord glass och en ovanlig konversation!

Hahhah Emelie har skrattanfall igen!!! :D Hon kolla igenom en något ovanlig smskonversation på min mobil. Och även hon märkte att jag hade skickat ett sms fel, och då menar jag vääldigt fel. Mer behöver viinte säga, fråga om ni undrar... pinsamt (a)

Nu har vi suttit här och snackat jag, Emelie och Evelina och ätit hemmagjord glass och morätter och gurka med dip :D Hahah vi hade ett vaniljsåspaket över och då sa Emelie att vi kunde göra glass av den :D Vi vispade vaniljsås, och hade i massa saker :P Typ digestivekex, choklad och frysta hallon. Sen ställde vi in den i frysen och åt den när den frysit som glass:D Blev fan asgott :D Men nu ska jag gå och ta upp tvätten -.- sen sova :D

En sista sak bara, Petter Andersson är... Petter Andersson ;P

Kommentarer
Postat av: Du vet nog

Petter är king :D

2009-11-29 @ 23:45:29
Postat av: Spontanis

Haha a jag vet ;)

2009-11-29 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0