Huvudverk och tråkigt väder....

Vakna med värsta huvudvärken och var inte så sugen på att gå till skolan. Visste att om jag inte gick skulle jag inte få träna sen så tog mig upp ur sängen ändå. Men huvudvärken släppte inte så gick hem till lunch och la mig och sov i 4 timmar. Hade ändå bara temadag i skolan och vi gjorde typ bara enkla lekar så kände att jag liksom inte missa så mkt. Man blir ju inte direkt piggare heller av allt regn som typ har pågått i tre veckor:O Igår vare ändå minus 5 grader så man trodde det skulle bli kallare nu. Men nej, det bara fortsätter att regna. Aja, ick förstås inte på träningen men kände mig bättre efter att ha fått sova ett tag och bara ta det lugnt. Ska till skolan imorrn i alla fall.

Nu har jag pluggat, har värsta svåra kemiprovet på fredag -.- Massa olika konstiga beräkkningar, men förstår mer nu än innan i alla fall. Runt tio fick jag sms av Emelie: Är du hungrig? :D <3
Hahah ja jag kmr svara jag bara och så gick vi till köket och åt... typ kräm, glass kiwi och varma mackor ;) Båda åt inte allt asså :P Sen kom Evelina och joina oss också med sina kemiska formler;) hihhi :) Även fast klockan var typ tipo vare helt tyst i korridoren och allas dörrar var typ stängda :O Inte vanligt för att vara elevhemmet! Men ganska skönt ändå ;P

Aja, nu ska jag sova, har typ tre träningar imorn. Styrka på morgonen, idrott i skolan och sen innebandyträning! Efter det blire och sitta i secket på killarnas match mot umeå också ;) Och fick nyss höra av Robin att det ska bli kallare och snöa nästa helg :D gooodnaaattt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0