Ledig idag! Haft utvecklingssamtal och skjutit!

Jahapp, så har man precis kommit hem från nolia efter att ha skjutit i två timmar. Vi har fått en ny uppgift som är att man ska skjuta 200 skott i veckan. 100 av dom ska vara i fart, tex att man får en pass på kanten och sedan båga in. De andra 100 ska vara direktskott, man får då pass från tex kortsidan och skjuter direkt. Man måste därför köra två och två vilket gör att det tar så lång tid. Kommer hålla på med det här i sex veckor framåt nu och dettta ska altså göras utanför träningarna. Men vi tränar ju för framgång som Peter alltid säger så även om det tar tid är det nyttigt och man blir förhoppningsvis bättre. Just skotten är ju en sak som jag behöver träna på så det är en perfekt uppgift :)

Är ledig från skolan idag som jag sa tidigare. Hade utvecklingssamtal kl 10 imorse. Egentligen ska ju en förälder vara med också, men vad göra man. Det funkar ju liksom bra ändå. Gick igenom lite betyg och vad man hade för mål med de olika ämnena och så. Jag har ju väldigt höga krav på mig själv så självklart har jag ju satt mina mål högt upp. Gör jag bara det ja ska så kommer det säker funka ganska bra :)

Nu ska jag äta lunch. Vet inte vad men det får jag se när jag öppnar frysen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0