mamado!

TJENNNNNNA!! Jossi is heeere :D

Update: Sitter i S159 med stenkan på vi-timmen han babblar på om vaccination nästa vecka... ser hur skräcken i dåjtgens ögon växer:O:O LÄBBIGT!
idag är för övrigt dagen då vi ska få pumpa muskler så harta vore nog, tyvärr bara jag och soffe men det är väll lika bra att RIG(G)ARNA håller sig undan....eller? OH SNAP!
Men en fågel har viskat i mina öron att de har fått ett mycket viktigt och ärofullt uppdrag idag. De ska nämnligen dela ut de mycket efterlängtade mjukisdresserna!! spännande för dom att få känna så mycket ansvar! viktigt att det inte blir fel nu, lycka till!

Kan ju och berätta att vi nyss röstade om vem som ska bli klassens kamratstöjdare, ännu ett mycket ärofullt och viktigt uppdrag som jag vet att både dåjtgen och evelicious vill ha men tyvärr så rodde de inte hem det denna gången, synd! men grattis till tjugan som vann den robinson inspirerande röstningen, KUL! :D

jaa det var väll allt jag hade att förtälja idag! snart kanske jag dyker upp på evelicious blogg håll koll för det vill ni ju inte missa;);)
 
laater bitcheees!


Kommentarer
Postat av: sofie

det där halsbandet som du köpte till daniel och han till dig. Vart köpte ni det och vad kosta de ?:)

2009-11-26 @ 16:50:51
URL: http://sofiemelander.blogg.se/
Postat av: Carro

Köpte halsbandet på guldfynd, kmr inte exakt ihåg vad det kostade men 3 till 400 nånting :)

2009-11-26 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0