Många skolbyten och ett prov tillbaka!

Sitter här och äter glass direkt ur paketet och dricker saft ur min stora komugg ;) Kände att jag behövde nått så jag blev lite piggare, eller a ni fattar vad jag menar :)

Idag var en sån dag då vi hade styrka på draggen (dragonskolan), sen nk på mimerskolan, där efter kemi på vasa och sedan matte och idrott på draggen. Låter rätt krångligt, och det äre ju såklart också, men inte lika krångligt som jag trodde från början faktiskt :)

Fick tillbaka naturkunskapsprovet idag. Hade man tre fel eller mindre fick man mvg och självklart fick jag fyra ....känns drygt, man kan det ju liksom egentligen men men... en poäng hit eller dit spelar nog inte så stor roll just nu :) Hade volleyboll på idrotten igen. Tycker de e askul med volleyboll :D Sen att det e typ bara killar tycker jag inte spelar så stor roll, det e bara att köra på :)

Wohooo imorn och på onsdag är vi lediga för alla har samtal :D Har bara samtal imorn kl 10 sen e jag ledig :D






Jag och Sofia under en av många bussresor idag ;D


Kommentarer
Postat av: sofia

hihi älskarey<3

2009-11-11 @ 17:17:00
Postat av: Anonym

Hahah sköna ju ;) älskarey me<3

2009-11-12 @ 04:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0