Nu blir det tre olika skolor fram till sommarlovet -.-

Jag skrev ju igår att vi skulle byta skola idag, och det gjorde vi ju också. Vet inte om jag redan har sagd det här men dom ska i alla fall renovera i våran skola så 780 elever ska flyttas till mimerskolan som tydligen inte är någon skola längre...hmm... men lärare från våran skola ska också flyttas dit. Det såg i för sig bra ut på den skolan när vi var där och kollade idag. 5 våningar dock :O men vi ska väl inte va så mycket på de övre tror jag som tur e. Det jobbiga är att vi kommer ine va på en och samma skola en hel dag utan vi kommer byta mellan tre olika skolor under dagarna... aja vi får väl se hur det kommer att funka, det börjar imorn ;)

Slutade runt två i alla fall, eller det trodde vi. De andra hade tydligen bild som vanligt men vet inte om vi skulle haft det eftersom vi var på mimer... aja deet löser sig :) Det var ju inte direkt favoritlektionen man missa ;) Vi har precis hållt på med självporträtt som jag tror jag sa tidigare, men jag har inte hunnit så långt på det. Vi gjorde självporträtt i 8:an så nu när jag var hemma under lovet tog jag med den upp, hehhe ;P Den var typ fin också ;) Inland får man va smart ;)

Efter träningen körde vi lite snabb styrka med armhävningar och så. Direkt efter gick vi och handlade lite som behövdes eftersom vi tömde kylskopen innan lovet. Köpte typ mjölk, juice mackor och yoghurt som är nödvändigt.

Hihhi det blev korv och potatismos i matlåderna idag som jag tyckte var gott(som vanligt) me ingen annan tyckte typ det...så jag fick Karins matlåda och blev mätt för en gångs skull :D hihhi :) Nu på kvällen kollade vi lita på daminnebandy som gick på tv: Balrog mot Rönnby som spelades i botkyrkahallen. Såg inte hela matchen så vet inte vad det blev, men kände igen Hermine som var med oss under distriktslags sm och Moa Tschöp som e 92:a och gick i min skola förut. Sen har jag typ försökt plugga lite också. Eller hur ska vi säga att vi har lyckats me det Emelie?... Aja, har läst igenom nästan alla anteckningar i alla fall. Har provet i naturkunskap på torsdag men det är på allt vi har jobbat med sen vi började -.- aja , det går säkert bra får vi hoppas ... :)

Nu ska jag försöka sova. Skulle behövt tvättat idag egentligen men får ta det imorn ;) godnatt och sov gott allihopa :) Juste, imorn är det hemma match met Sävar kl 20.00 ;) TAGGA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0