Surprise! :D

Hade sovmorgon till 9 i morse men vakna 8 av ett sms. Smset var från pojkvännen och han skrev att han skulle komma till mig om två timmar :O Jag ba vah? Hadde hört i veckan at han kanske skulle komma upp men att det inte gick sen. Så det var en liten överraskning;D Glad blev jag såklart :) Efter att jag hade tränar klart på morgonen mötte jag honom på stan och gav han nycklar, så åkte han till elevhemmet medans jag hade två lektioner kvar. Sen när jag kom till lektionen lite efter alla andra ville dom att jag skulle ha tagit med han dit, men njaa, så blev det inte ;)

Förrutom det vare kanske inte den bästa starten på dagen för mig. Glömde nycklarna så jag inte kom åt mitt skåp på nolia så hade inga skor lr vattenflaska. Som tur var tog jag med mig en nyvinklad klubba som jag skulle testa. Skor fick jag låna av Jennifer som inte skulle vara med på själva träningen, men dom var kanske två storlekar minde än mina. Sen efter fick jag skavsår och skit men men, det gick fett bra på träningen i alla fall och klubban fuinka asbra. Vi körde till mesta delen tre mot tre på halvplan med målvakter, skitkul. Ganska så svettigt efter så duschade håret idag också, men sen så hade ,man ju glömt sminket också :/ Fast fick låna av Evelina som tur va ;)

Vet inte vrf men tydligen var vi väldigt sega efter träningen idag. Hann inte ens äta lunch :O men när vi skulle byta skola och gå på denandra lektionen grillade dom korv utanför så då fick i oss två korvar i alla fall ;) Sen kom man in på lektionen och då hade vi typ prov så han inte äta klart ena korven. La den då på bordet, och efter att Hugo lånat mitt sudd skulle han kasta tillbaka det... och vart tror ni det hamnade... jo i ketchupen på korven! Lite kul vare, till och med Björn(matteläraren) fick till ett smile ;) Men annars gick det väl bra :)

Efter skolan gick jag, Emelie, Evelina, Sofia, Jossi, och Mäler till ica för att köpa tacos och godis för kvällen ;) Efter det kom jag hem till Daniel som väntat i mitt rum :D han och jag åt tacos på mitt rum och kollade på idol :) Sen har jag gått ut ibland för att kolla vad som händer bland brudsen :D

Nu ska jag va lite social med älsklingen ;) Men vi höörs :D puuss<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0