Träningens lökring!? Och ja, jag är inte helt blåst.. ;)

Hahhahah okej jag är inte helt blååst ? ja jag vet vad penetrering är, men nu snackar vi innebandy och då betyder det något annat okej? ;) ja vi misstolkade det också först men det heter ju så så vad ska man annars säga liksom... ;D aja nu släpper vi det ... hahahhahah

Asså den här dan... elller a .. kvällen rättare sagt... hahha

Hade bild på morgonen ;) Fiiiiint gick det!!! sen kmr jag typ inte ihåg vad vi har gjort... aja hade träning kl 4 som vanligt i alla fall. Rolig träning idag också. Nu har vi börjat med något nytt på träningarna, som jag faktiskt tycker e ganska bra. Varje träning får två i laget( olika varje gång), välja ut en var som dom tycker har, aa typ kämpat mest eller nåt liknande under träningen, och den få altså "träningens lökring". Hahah sjukt namn ja men så äre ;) Vi började med det först idag, och idag valdes jag och Evelina :D hihhi så det var kul ;)

Efter träningen stannade jag, emelie, karin, evelina och conne kvar för att skjuta lite tills kl 6 då andra små barn ska ha planen. När vi var klara skulle bussen gå om två min och alla tänkte sattsa på nästa buss som gick kvart över istället. Men jag och emelie skulle hinna så vi kuta hela vägen och hann precis, VIKTIGT!!! Så vi kom hem en kvart tidigare ;)

Sen vare duschning som gällde och så satt jag inne på rummet vid datan ett tag, gjorde nån läxa. Sen vare dags för hallonpaj :D:D:D Hahah jag, emlie och karin vräkte i oss ;)

Asså det e så sjukt fina bilder idag, men man måste väl bjuda lite på sig själv ;)



Sen satt vi och snacka ett tag. Jag emelie, evelina oscar och Helmer. Helmer är en praktikant från shochelääää lr nått sånt.. 26 mil bort in i skogen sa han i alla fall ;) Ska söka till nästa år, kul kul. Aja hur som helst vet jag inte vad jag och emelie höll på med. Skratta alltså åt vaaaadsom helst. HAhha helmer och oscar ba: eeh? Men det var så jävla kuul. säger bara en sak...  ey farfar vart har du farmor.... hahahhahah, ingen fattar typ men ändå :D sen vare nått mer vi garva åt i typ en timme men kmr inte ihåg va det va ... :P

Ja sen gick vi ifrån köket.. tror ni vi sluta... eeh .. neej!!! Sen blev det korttagning, mycket fina kort ska lägga ut några... eller inte!!! Hahah man får ju inte bjuda för mycket på sig själv..Inte de sexigaste bilderna precis, även om emelie försökte... ahhaha :P

HAhhaha den här e typ den finaste av alla vi tog ....xD

aja nu sk ajag sooova :D lr ska ring adaniel först sen sova ;)godnatt alla skrattaglada :D höörs imoorn (a) pussaar<333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0