Vinnst i sudden plus ganska så sen filmkväll!

Tjo alla nattuppare! Gick nyss på mitt rum, har precis ätit makaroner med ketchup och två varma mackor med Emelie, sen kom Karin, Max och Adam också ;P Vi var ganska hungriga efter en 40 minuters promenad mellan tre och fyra från Hugo till elevhemmet. Det går ju inga bussar på nätterna så det enda sättet för oss att ta oss hem var att gå ;)

Hade ju match halv åtta mot Umeå City och vi vann i sudden med 5-4 :D Riktigt skönt just eftersom att vi låg under med 4-2 en bit in i tjede, och sen går vi in och vänder i slutet! Riktigt bra jobb tjejer, och kul med fem olika målskyttar! Blev dock ingen poäng för mig den här matchen, men men...

Efter matchen skyndade vi oss att duscha eftersom att Hugo och Jonas väntade på oss då de hade kollat på matchen. Vi var typ snabba även om vissa inte riktigt höll me på den biten... Hur som helst så kom vi till Hugo runt elva och skulle då kolla på först the hangover och sen the ring. Dom hade köpt godis, chips, fanta och choklad till filmerna vilket var asgott, eftersom vi var liite hungriga efter matchen :P Hahah filmerna var väl klara runt halv tre, och då skulle Hugo och Jonas börja kolla på en till film. Men njaa, riktigt en sån bra idé tyckte vi nog inte att det var.

Nu ska jag ringa min pojkvän för han sa att jag skulle göra det när vi kollat klart på filmerna. Blev lite sent kanske men nu ska jag göra det i alla fall, sen sova:) Godnatt allihopa som inte redan sover<33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0