Wayne´s Coffee i stan

Igår, ja vad gjorde jag då..... Gick väl upp runt halv ett, blev inte så tidigt dagen innan, somna runt tre kanske ... sen åt jag lite hallonpaj och pratade med Jennifer och elin i telefon. Snackade lite om vad dom hade gjort i helgen, typ liknande som jag, och sen berättade jag om vad jag gjort :)

Jag och Evelina åkte sedan och handlade på en timme ungefär. Hade typ inte så mycket mat i frysen och ingen mjölk och hårspray heller ;) Köpte inte så mycket ändå, försökte hålla ner pengarna..??!. hahha kommer inte på vad man säger en ni fattar :) snart äre ju jul och allt så man måste ju försöka spara lite ;)

Efter pannkakorna som jag och Evelina gjorde, skitgoda :D misslyckades bara med två av typ 20 pannkakor, dom andra blev perfekta ;) Aja hur som helst, efter det drog jag, Emelie och Evelina in till stan på Wayne´s Coffee efter lite tjat av Jonas på sms till....
Gick dit med Jonas och Hugo och träffade Odain och Felix där också. Satt och snacka ett tag och åt chokladbollar, eller Evelina åt en bulle istället och Jonas drack nått jultee enligt honom :P Fast vissa var ju vääldigt sociala och lyfte huvudena från darorn många gånger...nämner inga namn ;)

Åkte hem runt tio igen nån gång. Sen blev det typ chill i Emelies rum och lite tetris :P haha, vissa är fortfarande liite beroende.

Emelie: Du e ju dum i huvet!
Carro: ?
Emelie: Nej jag prata inte med dig jag prata med tetris!

Pratar man med spelet är man inte såå beroende ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0