24-1 + fotbollsmatch :D

Tjuhuuu :)

Gick upp runt 8 hemma hos Matilda idag och åt fukost. Var lite trött men ändå astaggad för två matcher :) Hade smaling kl 9 i Björkebyhallen och vi tog mopparna dit och kom faktiskt diti god tid, till och med före Samuel, damtränaren ;) Bra va ;D

Nu vare premiärmatch i DJ div 2 och vi trodde vi skulle möta Väsby som vi alltid brukar möta. Ett bra Väsby med andra ord, men det var ju inte riktigt samma lag som komtil oss idag.. :P Vi var ju astaggade i början av matchen och fick in tr mål ganska snabbt, sen rullade dom in mer och mer och sen stod det helt plötsligt 9-0 efter första perioden :O Asså va, vi var ganska mkt bättre än dom. Även fast do hade ett väldigt lågt tempo så tycker jag ändå att vi höll upp vårat tempo ganska bra änå, i alla fall om man jämför med dagen innan. Det blev tillslut 24-1 ;P Jag gjorde 8 mål varav 3 zorromål, och sen gjorde Ida och natta ganska många mål också :) Fakiskt gjorde alla i laget minst ett mål.. lr a utom Gabbi dårå :P Men faktiskt gjorde hon många fler målpassar som faktiskt också är viktigt ;)

Direkt efter matchen åkte vi till fotbollssamlingen på Veddesta. Jag och Gabbi hade köpt med oss en pastasallad på vägen som vi åt inann vi började värma upp igen. Fotbollsmatchen var mot Huddinge i Dam R1 och den slutade tillslut 3-2 till dom. Det vr väl inte riktigt rättvist tycker jag men men, det är sånt som händer ibland. Det gick i alla fall bra för mig, bra för att inte ha spelat på¨sex veckor i alla fal :) Fick till och med starta matchen och spela hela igenom, det var askul :D Det var kul att få träffa alla fotbollstjejer också :)

Efter matchen åkte jag bara hem och duschade sen vare bara att ta sig till flygplatsen för att ta flyget till Umeå igen.

Nu sitter jag i Emelies rum med Emelie och Evelina och kollar på "Whats happends in Wegas", fast har inte kollat så mycket :P Nyss år vi hallonpaj som Karin och Emelie gjorde, det var asgott :) Drack nyss panodilte också. Känner mig faktiskt lite förkyld, hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu. Har ont i axeln också som jag ramlade på på fotbollsmatchen idag :/ Men hoppas det går över. Har innebandy första lektionen imorrn, får se hur det känns då. Det löser sig säkert :)

Nu ska jag lägga in lite bilder sen ska jag gå och lägga mig :)Lr jag lägger in bilderna imorn lr nått, är så himla trött-.- Men ha det så bra allihopa:) Kramaar <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0