Axeln...

Heej :)

Var och kollare axeln idag hor en sjukgymnast i Ersboda. Torbjörn, våran tränare, skjutsade dit mig till kvart över tolv så jag missade lite i skolan men det var typ bara nån föreläsning i aulan.

Hur som helst så sa sjukgymnasten att det inte var något som var av eller så men att det hade hänt något med alla muskler i axeln. Den hade typ hoppat ur led men sen hoppat tillbaka igen. Fick göra några rörelser och det liksom tar stopp i vissa lägen. Han sa att det kommet ta 3-4 veckor innan det blir helt bra igen :O men jag menar det känns redan bättre nu om man jämför med vad det gjorde i onsdags så det är ju bra. Han sa först också att jag inte skulle spela matchen imorn !! :O Men jag vägrar missa seriepremiären och första riktiga matchen med RIG! Till slut såg han hur gärna jag ville spela och sa att det var okej, men att jag ska ta det lugn några dagar efter. Det ända som kan hända är att det kommer göra lite ondare precis efter matchen men vi har ändå inte match förns två veckor senare så det e lugnt :) Det är bara att bita ihop och köra :)

Vi körde lugn träning idag, väldigt kort just eftersom att det är match imorn. Är vääldigt taggad! Innebandy magazinet hade tydligen rankat oss som 6:a i tabellen, två platser under Iksu ungdom som vi ska möta imorn :O Det ä rinte okej! Vi ska fan visa att vi ska komma bättre tilli serien och vinna imorrn! Det verkar som att alla andra i laget också är väldigt taggade så jag hoppas att det kommer gå bra imorn. Familjen kommer upp och kollar också vilket e kul :) Och Flis ska bo med mig på elevhemmet :D Wiee!!!

Nu har jag bara kollat på Idol med några i Linas rum. Har faktiskt städat rummet också ;) hehhe det var ett tag sen sist :P

Ska sova om en stund, måste ju tagga till matchen ;) sov gott och håll tummarna för oss imorn (a) :) puss och kraam <333333

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

lycka till sötnos !

2009-09-18 @ 17:21:52
Postat av: Eva

Skönt att det inte var värre..., jag blev så orolig när jag hörde att du fortfarande hade ont. Ta det lugnt nu så det läker bra.

Kram Eva.

Det var kul att se dig igen.

2009-09-20 @ 21:44:36
Postat av: Carro

Ja det är redan mycket bättre :) Så det e lugnt Eva ;) Jadå det ska jag göra... lr a, ganska i alla fall ;P



Det var kul att se alla er me, och att spela :)

2009-09-21 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0