Brev igår :D

Hej sveej :)

Sorry alla om jag inte skrev igår, hörde att det var några som undrade om det hade blivit något fel, men jag orkade inte helt enkelt :P

Aja, det var rätt lugnt i skolan igår i alla fall. Hade hål timme i typ 2 timmar och då gick vi till hallen och bara va där. Var så himmla trött så sköt inget då, vi låg typ och sov på trockmattan i hallen istället, det var fett skönt :)
Sen hade vi några lektioner, bla svenska och nu hade vi ett nytt test men det var läsförståelse så nu förstod jag i alla fall, nu när jag fick läsa själv ;) ne men det gick bra :)


Alltid tjockmattan ;)

Efter skolan vare träning som vanligt. Träningen var faktiskt jätterolig igår även om man va trött. Vi körde mest skott och sen tre lagsspel , asså att man spelar tre mot tre på en mindre plan. Det va kul :) Hahha sen gick jag och Emelie och kollade på listan hur många sträck alla hade skjutit och då stannade vi kvar och sköt 200 till så vi kom upp i samma :P hehhe, den här gången gick blåsan upp, det gjorde fett ont i slutet men var ju tvungen att köra klart de sista skotten :P som tur e får jag vila i två dagar nu innan vi har match på söndag :)

På kvällen tvättade jag, stadade mitt rum igen tills daniel skulle komma och sen skulle jag skriva klart mitt brev. Appropå brev! Jag fick mitt första brev igår :D hehhe det var från pappa men ändå :) Han hade skickat filmen "män som hatar kvinnor"  :D blev fett glad :P

Efter som vi skulle ha cooper dagen efter och tiden bara rann iväg bestämde jag mig för att sova istället för att skriva :P hihhi, men det e kul att höra att det e några som läser i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0