Mongolian

Jag och Felicia gick väl upp runt elva och åt frukost idag. Sedan kom mamma, pappa och Leo hit och vi fixade mitt rum litre mer . Satte upp hyllor, spegel och instalerade skrivare och så. Jättefint blev det :)

På kvällen gick vi ut och åt på en mongolisk restaurang lite utanför centrumet. Men innan det gick vi en snabbis till hotellet som mamma, pappa och Leo sov på ;)



   

  

Äää, a, jag och min underbara syrra ;)

Vi åt buffé och det var verkligen asgott ;) Tog om typ tre gånger och var verkligen så mätt så att jag höll på att spy efter, och jag skojar inte :O :P

   

<3

The family på restaurang ;)

  

Så jävla gott vare ;)

Sen gick vi genom stan där vi träffade Amar och Matheus ;P och sen tog jag och Felicia bussen till elevhemmet :)



Lillebror :) <3

När vi kom till elevhemmet gick vi upp till de andra i Borgs rum och kollade på Freaky Friday :), och typ råka hoppa lite i sängen.. så a, den höll inte riktigt men det löste vi ;) Sen kom några andra från skolan hit också :)

Nu ska jag och Felicia kolla på film, lr a, om en stund ;) Ska försöka at tintre somna den här gången ;)
Bilder kmr imorn, det funkar ingte nu -.- !!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0