Vanlig dag :)

Var ganska trött i morse när jag vaknade, men man får tvinga sig upp helt enkelt. Som tur var vare gröt till frukosten idag, jättegott vare :)

Hade träning första timmen och vi körde mest smålagsspel idag, och lite styrka. Det var jätteroligt faktiskt :)

Lektionerna idag har varit ganska chill. Hade bild sista lektionen men nu är jag klar med den här uppgiften i alla fall ;) Den blev faktiskt väldigt bra ändå, lr asså, så dålig är jag inte på att måla/rita egentligen, tycker bara inte det är sådär jätteroligt alla gånger :P

Efter skolan vare träning som vanligt. Enligt sjukgymnasten skulle jag inte vara med på skottövningar och tvåmål fram tills på torsdag och axeln skulle få en chans att bli bättre. Jag avstod skottövningarna och driblade lite vis sidan av istället men när vi kom till tvåmålen var jag me ändå ;) Efter träningen vare dags för styrkecirkel igen som vi har varje måndag.

Idag blev det potatisbullar och bacon i matlådorna och det var faktiskt väldigt gott :) Fast säg något jag inte gillar egentligen :P förrutom konstiga varrullar dårå ;P

På kvällen har jag mest bara glidit runt lite typ :P. Har gjort klart de läxor jag hade så nu är det inget mer plugg för mig den här veckan ;)

Men ska nog sova nu eftersom att det blev ganska sent igår... sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0