Två middagar!

På morgonträningen idag körde vi styrkecirkel som vi alltid gör på tisdagar och det gick bra. De som under de tidigare testerna blev rekomenderade att köpa iläggssulor till skorna fick även testa det idag.

Igår glömde Emelie sitt elevkort och idag vare jag som gjorde det -.- Man måste ju ha det för att komma in i skåpet så jag fick gå runt och bära på min stora väska hela dan -.- men men :)

Hade nk, matte och kemi idag... det var rätt sega lektioner , men fick tillbaka läxförhör från förra veckan i kemin.. fick alla rätt ;) Sista lektionen hade vi idrott. Lr rättare sagt, vi hade orientering i regnet :/ Blött, kallt och blåsigt vare, men det gick helt okej ändå. Imorn ska vi ha riktig orientering i nån skog på tid. Asså alla här kan ju typ skogen utantill och vi som inte e härifrån vet ju inte ens hur man hittar dit... så dom har faktiskt liiite fördel .. men men, det går säkert bra, hoppas jag.

Vi hade teori efter skolan och jag, Emelie, Evelina och vet inte om det var nån mer, tänkte åka in till stan efter, men vi ver helt blöta efter orienteringen så det känndes inte som att vi hade lust längre. Vi åkte hem och åt den goda matlådan med falukorv och riktig potatismos istället :D

                             

Sen var både jag och Emelie så stötta så vi gick och la oss och sov en timme innan idol började, asskönt vare :)

Har precis tvättat för första gången på en vecka :O Vi fick tillbaka den igår men alla vill ju tvätta nu så det är ju fullt hela tiden -.- Men nu var dom äntligen lediga så jag och Evelina tvättade våra saker tillsammans så det känns skönt att få¨rillbaka alla strumpor underklä:) Dom har även målat allrummet på våran våning ;) Det händer små saker hela tiden ;)

Nu håller jag precis på att äta min andra middag som faktiskt var liite godare än den förra ändå ;) Nu blire pappas kött igen med kroketter och bea :O Alltid lika gott:)



:D <333333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0