Orientering

Idag vade dags för den riktiga orienterinen. Ja vi tog oss tillslut till skogen från skolan då vi gick med några som hittade dit. Man skulle spring två och två men vi var udda så jag, Emelie och Evelina fick springa tre :) Det gick faktiskt asbra för oss. Det var bra om man sprang under en timme och vi sprang på 46 min. Dom sa att det var en av de bästa tiderna idag ;) Så det gick bra även fast vi inte ens visste vart skogen låg från början ;)

Slutade efter orienteringen kl 1 så då gick vi till Noilia (hallen) och skjöt och spelade match med två små mål killarna mot tjejerna. Och tjejerna vann såklasrt ;) Sköt faktiskt hundra skott även om jag inte borde skjuta. Me nsköt med backhand så det är npog lugnt. Träningen gick bra idag. Var me på alla övningar och i stället för att skjuta forhand sköt jag backhand under övningarna istället för det tatr inte lika mkt på axeln. Det gör fortfarande ont när jag spelar men nu är det mest smärta och det kan man leva med:)

Efter träningen gick vi till ida snabbt och handlade lite dricka, youhurt och mackor för det var slut.

Sedan vare idol som vanligt ;) Vi åt även bullar och typ gjorde varma mackor sen efter :)

Nu ska jag sova. Har precis pratat med älsklingen i telefonen. Klart jag saknar han väääldigt mycket (a) <3 Men nu måste jag sova, godnatt  och sov så gott<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0