Pojkvännen, kompisar och kräftskiva

Tjohoo :)

Det blev ännu en helg i stockholm för mig på ganska kort tid. Förstår att många tycker att jag åker hem ganska ofta, men man borde också förstå att det är inte lätt att ha en kille i sthlm och själv bo i umeå. Därför får man ta de tillfällerna man har till att se varandra så blir det lättare :)

Flög hem hem i fredags efter skolan och kom fram runt halv sex. Blev då hemtad av pappa och sen åkte vi hem och åt grillat kött;) Gott som vanligt:) sen kom Daniel typ på en gång :D Kändes som att vi inte hade setts på aslänge så blev jätteglad när han kom (a) Han sov hos mig också, men åkte hem på morgonen eftersom han hade hockeyträning.

Var en snabbis hos matilda innan lunchen. Vi mest snackade och så, det var kul att se henne me :)

På lördagskvällen vare kräftskiva hos oss. Fick träffa kusinerna Hugo och Elsa, och även Partik och Ulrika med föräldrar :) Farmor och Reinoln var också där och det var trevligt att få träffa och prata me dom lite också :)
Sen kom Daniel igen och skulle sova här :)<3

                            


Just nu har jag precis varit hemma hos Jennifer med Matilda och kollat på film :) Var bara där en stund för Jennifer skulle ha match sen, men det var kul att se henne också:)

Nu ska jag bara tare lugnt, är jätte trött så ska typ bara va inne på datan och kolla film. Snart kommer Felicia hem och då ska jag snacka lite me henne också ;)

Flyger hem till Umeå 22.55 ikväll. Kommer hinna träffa Daniel en liten stund innan men inte så mycket :( Hur som helst har jag match i Uppsala om två veckor och då tror ja han kommer och kollar. Självklart får även flera göra det, de skulle vara kul ;)

Sen får vi inte glömma att Evelina fyllde år i fredags :D Nu e hon äntligen 16 år :D Grattis igen sötis<333






Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in mer bilder? :)

2009-09-28 @ 21:33:25
Postat av: Carro

hahha jo jag vet att det e lite tråkigt utan bilder;P men ska försöka :) det e bara det att det går så himla segt att ladda upp, men ska göradet :)

2009-09-29 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0