Polis?

Morgonträningen idag asså, hahha jag tror aldrig jag har varit så trött som jag va, lr jo det har jag, men var vääldigt trött i alla fall. Kom hem runt ett nån gång igår efter att ha flygit och åkt taxi till mitt fina,  mysiga rum :) 

               
                                                    Mitt rum efter att hyllor och så kommit upp :)

Asså det var ju skönt att åka hem på kvällen för då han man liksom göra mer saker men, det kan nog vara skönt att åka lite tidigare också så man kan gå och lägga sig lite tidigare ;P

Det gick ändå helt okej på morgonträningen. Vi jobbade mycket med "give and go" som det heter, och gröna passningar(enkla passningar). Allt handlar om att man ska försöka slå så lätta passningar som möjligt och direkt när man slagit den söka upp en ny yta så att man får rull och rörelse i spelet. Det gick faktiskt bättre och bättre för alla vart efter träningen gick så jag tror att det är en nyttig övning att köra :)

På kvällsträningen vare också lite segt i början för mig. Efter en stund fortssatte vi med "give and go" på liten plan , fyra mot fyra, och jobbade också mycket med att ha två händer på klubban bär vi gick in i närkamper under spelet. Då gick det väldigt bra för mig helt plötsligt. Det var nog mycket av att jag tänkte att nu ska jag ta i och i alla fall inte Se trött ut, och dågick det bra :) Fick mycket beröm den träningen så det kändes asbra :) Har bestämt mig för att jag ska vara extra bra på träningarna i veckan. På lördag har vi match mot dom som e rankad etta :O Stensture. Så är taggad som fan :D

Skolan va väl chill idag me. Asså jag går ju natur men hittils har vi bara haft ett läxförhör sen har det typ inte vart något mer. Alla andra har typ prov hela tiden känns det som. Så det känns rätt bra ;) Jag tror inte de e så mycket plugg som alla säger, hittils har det inte varit det i alla fall, får väl se vad som kommer :P


Varför natur?!!? Polis?...
Asså jag valde det för att det är en bred linje och jag har ganska lätt för mig att lära. Det jobbiga är att jag gick ut 9:an med 320p så man måste liksom försöka hålla kvar dom nu. Men men, jag ska försöka i alla fall. Satt och snacka vid matbordet idag och då sa Jennifer att hon ville bli polis sen. Jag har aldrig vetat vad jag vill bli men den senaste tiden har jag faktiskt också funderat på det :) Låter kul :) Fast det är väldigt svårt att komma in där men man kan alltid försöka :) Tror faktiskt det kan gå om jag bara vill ;) Men man vet aldrig, man kan ju ändra sig, det är ju lång tid kvar, men det är en tanke i alla fall :D

  
                                                                 Hihhi :)

Nya löparskor?
Hahha om jag har ;) hämtade dom på ica idag när vi var där och snabbhandla lite :) Provade dom på intersport i sthlm men då var dom blå :O fast rosa funkar det me ;) har testat dom nu igen och dom var sköna i alla fall, ska använda dom på torsdag om vi ska ut och löpa då :)

                           

Nu har jag precis tagit upp tvätten ;P hehhe tvättade mörktvätt blandat med typ rosa och rött. Vet att man ska tvätta de separat men jag pallade inte vänta. Men det gick faktiskt bra det me ;) har även kollat idolutröstningen. Tycker det var helt rätt att Jon och Calle gick vidare, men är nästan säker på att Eddie kommer bli en av juryns wildcards :)

Nu ska jag ringa daniel snabbt sen ska jag sova :O Är fett taggad på att vara pigg på träningen imorn men kom på att vi inte har nån :( men ska va det på onsdag i alla fall ;) sov gott alla trötta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0