Bilder?!?

Bilder?!?

Ja jag försöker lägga in bilder men ust nu går det inte ens att få in bilderna, asså det går så segt så jag blir bara arg när jag ska lägg ain dom -.- Tråkigt äre för det är ju roligare med lite bilder också .... men men, får försöka flera gånger så går det säkert nånå gång :)

Styrkeciskel på morgonen som vanligt på tisdagar. Hårdkörning eller mest slapp? Nej det e klart man kör på ordentligt. Annars kommer man ju aldrig förbättra sig på testerna, plus att det är ju ingen nackdel att bli starkare ;)

Hade gansk abrottom till första lektionen i skolan idag och självklart så funkar inte mitt kort när jag ska öppna mitt skåp -.- Ibland slutar dom funka och då måste man uppdatera dom i shoppen så jag gick dit för att göra det. Men självklart funkade inte det heller ..... Nånting var fel med det men som tur var var vaktmästaren där och han fixade ett nytt till mig ganska snabbt så det va lugnt :)

Hahha, jag sa igår att det var chill i skolan. Idag vare rätt mkt kan man säga, mest i kemin. Eller asså det var bara det att han gick igenom allt jättesnabbt , massa uträkningar och så men fattade faktiskt allt sen :)

Efter skolan vare rörlighetsgruppen och nu ska man bara göra de övningar man själv behöver bli bättre på. Peter skrev upp resultaten under testerna så nu har vi fått en varsin lapp på vad man ska göra för övningar. Alla har lika bara att vissa kanske inte behöver göra precis alla för att man redan är så pass vig just där. Jag behövde köra 4 av 6 övningar. Men man märker redan att man blivit rörligare. en övning är tex att man ska ha sträkta armar rakt upp och hålla i en skivstång, sen ska man göra knäböj och gå ner så långt man kan. På testerna kom jag ner till 105 grader tror jag det var, men nu kan jag nästan sätta mig ner helt, under 90 grader asså :)

Skott!
De är något som jag kan förbättra faktiskt och de tänker jag göra också. Idag stannade jag, Emelie och Evelina kvar efter träningen och sköt 200 skott var(två sträck). Det gick faktiskt bättre i slutet. Ska nog stanna imorn också. Ska fan göra mål på lördag ;)

Nu har jag precis kollat idol . Juste utröstningen :O faan jag missa den. meeeeen, såg sista sekunden , kul -.- såg ut som mariett och erika gick vidare, det var ju bra i alla fall :)

Men nu dampar jag sönder på bilderna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aja, ska försöka igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0