Kallt :( coconut :D

Ingen morgonträning idag, skönt men ändå tråkigt. hahha istället hade vi bild på morgonen ;) nu ska vi typ använda bara blyerts och rita av en bild på A3 papper med olika nyanser. Det e fett svårt men hoppas det blir bra.

Träningen gick bra idag. Nu känns det faktiskt extra bra för nu har jag inte ont i axeln längre :D så nu kan jag ta i när jag skuter och skuta ordentligt :D Sköt ganska mycket och gjorde många mål idag när vi spelade fyra mot fyra på liten plan. Det kan va så att det är skotten jag tränat efter träningen som gett resultat ;) Stannade kvar efter träningen idag också och sköt 100 skott till. Man känner faktiskt att man skjuter bättre och bättre:)

Nollgradigt? :O
Ja, det e nollgradigt här på mårnarna och känns som att det e lika kallt på dagarna. Vet i för sig inte hur varmt det e i Stockholm, men ofta det e frost i gräset och på bilarna i september då ;P Nån sa att det skulle snöa här på söndag men vet inte hur sant det e :P hahha:) Men måste ändå typ köpa vinterjacka och vinterskor snart ;P

Man blir så torr om händerna när det e så kallt också. Något som e min favorit just nu e body butter coconut:D Hahha har haft den fett länge men ändå, den luktar så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0