Lördags...tjejerna :D

Efter att Daniel åkt hem gick jag ock la mig och som nån timme till, det var skönt :) Sen vare samling halv ett botkyrkahallen, där alla sanktanfinaler går. Nu skulle jag få spela med bele igen :D Det var dampremiär mot Huddinge och vi vann med 3-0. Det gick väl helt okej, vi hade ett ganska så lågt tempo i början av matchen, men mycket på grund av att Huddinges tempo inte heller va så högt. Men men, vi kom igång i siste perioden i alla fall. Jag gjorde ett mål i alla fall, 5 sek in i tredje perioden. Sen lyckades Helena och en tuill göra mål, kommer tyvärr inte ihåg vem :s.... återkommer :P

På kvällen åt jag middag hemma, och vi åt grillad kättfärs och bacon på spett med  potatis och rotfrukter i ugnen, det var också asgott! :) Sen kom Matilda, elin och Jennifer till mig en snabbis innan vi åkte till Matilda. Efter en stund kom Veronica och Camilla också :) Det var askul att träffa alla igen:) Vi tog det bara lugnt och satt ute med tända ljus filtar och kuddar, pratade och lysnade på musik :) Det var jättemysigt faktiskt.



 



  
 
Sen runt elva tog jag, Veronica och Elin mopparna till Gabbi för att säga hej till henne, Ludde, Gustav, Gustav, Niklas och Sebbe. Sebbe har också flyttat hemifrån för att gå på hockeygymnasium, så han var precis som jag bara hemma över helgen också, så det va kul att snacka me han me.

Hahha,jag råkade säga till Gabbi att jag var fotbollssugen, och det råkar ju vara så att hennes mamma är lagledare för fotbollslaget. Skulle gå in och säga hej till henne, och sen "råkar" Gabbi säga att jag var fotbollssugen och då frågade hon om jag skulle spela matchen som skulle spelas dagen efter. Jag blev ju skitglad och ville jättegärna spela :D Har inte spelat fotboll på aslänge så det skulle bli jättekul :)

Hur som helst åkte vi tillbaka till Matilda och dom ganska snart och var uppe me dom ett tag. Sen sov jag,Elin och Jennifer där :) <333333

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0