Stan och herrmatch

Heej på er :)

Hehhe, glömde skriva igår, lr a, det blev ganska sent, mkt telefonprat och a, skitsamma :)

Hur som helst åkte famlijen hem på morgonen efter att ha varit här och hälsat på i helgen. Det var kul att få se dom och kul att de kunde se matchen :) En stund efter att de hade åkt tog jag och emelie bussen in till stan för att förhoppningsvis hitta någon tröja. Det gjorde vi också. Jag köpte två tröjor från gina, långärmade, och ett par mörka jeans :) Det var jättefint :) Emelie köpte också en tröja, ett par jeans och även en skitmysig mössa:)

Han bara vara där i en och en halv timme kanske, sen tog vi bussen till Gammliahallen för att se herrmatchen Dalen mot Järfälla ;)Kände att jag var ganska ensam om att heja på järfälla:P och tyvärr förlorade som tillslut också med 5-3 :/ Men men :)

På kvällen åt jag färdiggrillat kött med bearnaisesås som pappa och mamam tog me sig upp hemifrån. Asgott vare :) Vi kollade på topmodel och sen pratade jag mest i telefon den kvällen/natten... heheh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0