Stress...

Tjoo :)

 Jag var jätte trött igår igen och mådde inte så jätte bra så jag orkade inte skriva.

Hade i alla fall innebandy första lektionen på morgonen. Jag var me lite i början men det gjorde för ont i axeln så jag gick av. Asså hade det bara vart smärta, om ni förstår vad jag menar, så hade jag ju kört ändå, men grejen e ju den att jag vet inte om det är bra att röra på axeln lr om det bara blir värre då. Hur som helst så sa jag till Peter som det var och han sa at than skulle fixa en tid hos någon som skulle kolla på¨den, så det e ju bra i alla fall.

Det var rätt stressigt i skolan idag. Vet inte varför men vi han knappt äta, hann inte ta mellanmål och aa. Hade bild sista lektionen som vanligt, men det var helt okej den här gången. Eller a, det funkade i alla fall.

Efter skolan hade vi träning igen och då tänkte jag bara att nu skiter jag i om det gör ont, jag kör ändå. Tränaren tyckte ju at tjag hade rätt inställning men at tjag skulle gå av om det gjorde för ont. Jag körde i alla fall hela träningen och det funkade helt okej. Eller asså jag har ingen kraft i vänsterarmen så jag kan inte skjuta så bra men vi spelade typ bara smålagsspel och det gick ju i alla fall. Tränaren sa efter träningen att "det såg ju bra ut, det verkar inte som att du har så ont. Eller så har du riktigt ont och bara biter ihop".
Aa gissa vilket som stämmer in på mig....

På kvällen kl 7 var det föräldramöte -.- Vi duschade och slängde i oss maten i innebandyhallen efter träningen och gick direkt till skolan sen. Ja det är ju lite konstigt att gå på föräldramöte när man inte "har" några föräldrar, men men. Hahha sen ringde ju mamma mitt upp i allt ihop och undra vad jag gjorde. " A jag e på föräldramöte" sa jag då;P hahha, konstigt blire ibland...

Sen kom man ju hem runt halv tio på kvällen och jag var verkligen helt dödstrött. Hade dessutom två läxor att göra till dagen efter så var ju tvungen att göra dom innan jag kunde gå och lägga mig. Mådde verkligen inge bra igår, det känndes att jag hade sovit för llite dagarna innan. Hade ont i huvet, axeln värkte och förkyld e jag också. Innan jag la mig drack jag i alla fall panodil te som faktiskt hjälpte lite. <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0