Kalvdön!??! ;D

A som jag sa igår skulle vi ju gå till rektorn idag på morgonen för att kolla om vi kunde byta estetval till drama. Så vi kom till han runt 8 sen fick vi vänta lite och vi hade redan börjat egentligen. Sen kommer han och säger att det är fullt och vi får inte byta :O Vet ni hur sur jag blev, trodde verkligen vi skulle få byta!! Nu har vi ju til och med missat en lektion eftersom att rektorn sa att vi inte behövde gå i måndags, så nu ligger man ju efter också. Känns skitbra!!! Aja, man får väl bita ihop och bara köra.

Hela dagen gick faktiskt ganska snabbt. Hihhi, på rasterna i skolan kan man ta fram sin dator dårå och gå in på facebook om man vill ;) Rätt skönt faktiskt :) Hahha asså idag när vi hade kemi höll jag verkligen på att garva ihjäl mig. Jag och Jossi i klassen började verkligen asgarva, hahhadet var så kuul! Ja jag ska berätta ;) Ni vet när man slår i nerven i armbågen så det känns ända ut i lillfingret? Aa hur som helst så kallar man det för typ cp-nerven, och när jag sa det till henne började hon asgarva för hon hade ju aldrig hört det förrut :P Sen frågade ju jag va hon sa, hahha , och hon mena att man säger; jag fick KALVDÖN!??! Hahha seriöst vad är det för ord :P Aja, det var lite kul i alla fall. Jag skratta så jag grät :') 


Slutade i alla fall 3 idag ;) Så vi gick till hallen och var där ett tag innen vi hade träning kl 16. Det var en rolig träning idag me. Spelade mkt smålagsspel och vi har faktiskt riktigt bra övningar och vi gör dom bättre och bättre för varje gång :) Jag tror man kommer lära sig mkt av de här träningarna för alla kör verkligen seriöst när vi gör övningarna. Alltid snabba direktpassar vilket även ger ett högt tempo på träningarna. Känns asbra :) Egentligen skulle vi ha spelat en träningsmatch mot Holmsund div 1 idag, men dom hade för många borta så det blev bara vanlig träning istället.

När vi kom til elevhemmet såg vi att vi hade fårr nu spis och ugn i köken på över och undervåningen :D Dom har även målat väggarna i allrummet på övervåningen  och satt in ett nytt kylskåp så det går frammåt ;)

På elevhemmet åt vi våra matlådor, jag åt två för jag hade en kvar från tidigare:P, sen gick några upp i Viktors ( 93:a i killaget) rum och kollade på fotboll Sverige-Malta. Inte så jättebra match dårå men men. Sen vare ju idol direkt efter :D Sen kollade vi lite på typ knäckebrösdansen och lyssnade på några konstiga låtar :P

Börjar 8.20 imorrn me så ska nog sova snart, lr om en timme typ, ska bara vänta på att älsklingen ringer :) <333333

Juste måste bara säga en sak. Idag vare min dag, 090909 :D (mitt nr är ju nr 9 ;) )Fick ett grattis faktiskt ;) hihhi, hare bra allihopa! <333333

Kommentarer
Postat av: Jossi

HAHAHAHHA jag döör bara jag tänker på det!!! tänk dig Sten säga: aj helvete cp-nerven!! hahaha guuuuudd....

2009-09-14 @ 23:01:02
Postat av: Carro

´hahahha samma häär!!! háhha fan va kul ;P men ännu roligare om han ba aaaj jag fick kalvdöön!! hahha seriöst .. :P

2009-09-15 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0