Riktigt rolig träning!

Hallo :)

Idag vare ganska lugnt i skolan. Började inte me riktiga lektioner förrän ett typ. Innan hade vi bara typ klasstimme, en timma där man fick göra vad man behövde och sen hade vi hål i typ 2 timmar. Var faktiskt ganska pigg idag, lr det trodde jag i alla fall. På naturkunskapen (nk), skulle vi se en film som va 30 min men jag trodde den va typ 8. Vi började kolla när klockan var tio i, och sen helt plötsligt hade det gått en halvtimme och lektionen var slut :O Jag kan säga att jag såg inte filmen i en halvtimme i alla fall, jag måste ha somnat :O hahha, har aldrig somnat på en lektion förrut , men men, blev piggare sen igen i alla fall :P

De lektioner som var kvar var engelska, där vi håller på att skriva en uppsats om oss själva, och svenska där vi håller på att skriva ett repotage om en i klassen.

Slutade tjugo i fyra sen hade vi träning som vanligt i dragonhallen. Idag var det den roligaste träningen på länge :D Vi körde bland annat myrornas krig ( man har varsin boll innom ett område och ska försöka slå bort alla andras bollar, tillslut är det en vinnare kvar ) och jag kom tvåa dårå ;) Sen körde vi fyra mot fyra i en turnering. Vi spelade två lag mot varandra och försten till tre mål vinner. De spelare i laget som vann får 2 poäng var om dom vann me två mål, eller ett poäng var om dom vann med ett mål osv. Sedan gör man nya lag och spelar försten till tre igen och så fortsätter det i massa matcher. I slutet räknar man ihop poängen för varje spelare och den med mest poäng ( vunna matcher) vinner. Och jag vann ;D Men det var riktigt kul, högt tempo vare också eftersom att alla ville vinna :)

Efter träningen tog vi på oss löparskor och gick ut och joggade i en halvtimme. Det var en i åk 3 som höll i joggningen och vi sprang runt lite på cykelvägar och så bara.

När vi kom hem blev det direkt till att värma matlådan, var så himla hungrig. Idag fick vi typ nån kallops med ris. Det var gott faktiskt. Såg att jag hade fått brev nar jag kom hem också :D Hahha blir så glad när jag får det :P Den här gången vare från farmor :) Fick ett långt brev och lite bilder från i sommras, det var jättefint :) Tack! Ska svara så fort jag har tagit reda på vart postlådan ligger ;P
Efter maten duachade jag och satte på tvätten innan idol började :D Då gick vi upp några stycken till Adams ( 92:a i rig) rum och kollade.

Nu efter idol har jag bara fixat tvätten, städat liiite, väldigt lite, och packat tills imorrn :D Lääängtar så mkt tills jag ska på träffa mina brudar, min älskling, famlijen och aa :) och att jag ska få spela med bele igen :)

Nu ska jag fixa det sista inför imorn:) Ses snart sthlm, kommer sakna er i umeå också! <3333333333333333333


Kommentarer
Postat av: Leonard

kul att du kom hem har lengtat efter dej



leo,Z



2009-09-11 @ 20:21:49
Postat av: Carro

naw leo, har längtat efter dig me, det va kul att se dig i helgen :) <3

2009-09-13 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0