Cooper!

Heej alla glada :D

Började tjugi i elva idag och då skulle vi springa cooper :O Coopertestet går ut på att man ska springa 3 km och få så bra tid som möjligt. Är man tjej ska man springa under 13.30 för att inte hamna i löpgruppen, eller om man ska få spela powerplay, och är man kille ska man springa under 11.30.

Jag och alla andra var faktiskt nervösa innan, vet int evarför jag va det men det blev bara så :P När vi kom dit fick vi värma upp typ tre varv och sen började vi på en gång. Men det gick bra för mig :D Fick 11.48 och peter ( ansvarig för rig) sa att det kanske till och med var nytt rig rekord bland tjejerna :D  Sen sa han att jag kunde springa 11.30 om jag ville för han tyckte att jag hade krafter kvar, men men... det var bra i alla fall :D Fast man var ju ganska slut när man kom i mål. Sen skulle vi ha ett till styrke test direkt efter :O Vi skulle stå plankan i fem olika ställningar och helst skulle man klara varje i 50 sek sen vila 50, och sen köra 50 sek igen osv. Men jag klarade det också så det känndes bra :D Över lag var faktiskt alla ettor riktigt bra enligt peter :)

Idag kom Daniel hit också :D Hehhe, asså efter cooper och det skulle vi inte ha några lektioner i skolan. Vi skulle bara köra typ brännboll med 2:orna och gör olika lekar, så jag ringde min klassföreståndare och frågade om jag kunde ta ledigt och det var helt okej :) Daniel landade ju redan vid elva så efter jag hade duschat i hallen åkte jag direkt in till stan och mötte honom :) Wiee blev så glad när han kom där(a) :)

Innan vi tog bussen hem gick vi snabbt till hemköp i stan och handlade lite mat, lr mest frukost och dricka för det var slut ;P

Juste fick två till brev idag :D Ett från mamma, jättefint :) och ett från pappa, han hade skickat me beles årskrönika och finalen i falun cupen , hahha tack pappa :) Juste, och ett kort på mig och daniel från balen ;)

Nu e vi här på elevhemmet. Ska ner till matbiten och äta pizza snart ;) hahha :) Dom andra ska typ hem till en kille i laget men vi ska stanna här och typ kolla film :)

Ne nu ska vi gå, hare bra så ses vi :) <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0