Fredags...Daniel <3

Heej allihopa:D

Har inte skrivit något i helgen men har mer fokuserat på att vara med alla så mkt som möjligt så har inte hunnit skriva något. Men ska skriva lite kort om helgen nu :)

I fredags flög jag hem direkt efter skolan vid 4 och kom hem vid 6. Det var faktiskt skönt att komma hem lite, bara gå och sätte sig vid matbordet äta, och inte behöva diska ;P Hahah, gott vare också, som vanligt, grillspätt med fläskfilé och klyftpotatis :)Har saknat pappas mat lita faktiskt ;) Det var kul att träffa syskonen också, har faktiskt saknat dom (a) Ja, det var kul att se mamma och pappa också ;)

När jag hade ätit klart kom pojkvännen till mig :D även fast jag va me han förra helgen så har jag ändå saknat han asmkt! Så det var kul att träffa han igen :) Han sov hos mig men hade hockeyläger tidigt på lördagsmorgon så han var tvungen att åka hem runt 8. Sen skulle han inte komma hem förrän på söndag kväll och då hade jag redan åkt :( Så fick inte se han så mkt i helgen men lite ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0