Dalen, 5-2

Idag gick jag och daniel faktiskt upp och åt frukost vid 10 :O bra va;) Det blev jordgubbskräm idag me :) Sen var vi bara inne på mitt rum en stund innan vi åt lunch vid halv 1. Lr jag åt i alla fall, korv och makaroner blev det. Alltid pasta innan match;) Sen vare bara för daniel att packa ihop sina saken sen åkte vi. Vi skulle ju på match och hade samling två, så vi tog halv två bussen till stan och tänkte gå till hallen där ifrån. Daniel åkte också me in till stan eftersom att han skulle ta flygbussen därifrån till flygplatsen. Bussen vi åkte me var lite sen så vi fick ganska så bråttom när vi väl var i stan. Fick säga hejdå snabbt till älsklingen :( Ville verkligen inte att han skulle åka hem, men men .. kommer ju hem nästa helg så får ju träffa honom då igen:D

A sen skulle vi ju gå från stan till hallen. Conne trodde att hon hittade men vi hade ingen aning om vart vi skulle gå och vi skulle samlas om tio min :O Så vi ringde torbjörn, våran tränare, och frågade om vägen. Men så fort han sa vilket håll vi skulle åt så kände conne igen sig igen :) Fast vi fick springa hela vägenb, trodde aldrig vi skulle hinna men det gjorde vi, och det var exakt på minuten. Om man kommr för sent får man nämligen böta 50 kr. Fast vi ettor får en varning första gången, men sen äre bara att batala;)

Matchen mot dalen slutade i alla fall 5-2. Det är ju ett bättre resultat än 9-1 som det blev förra veckan :) Men vi var inte riktigt taggade den här matchen. Fast det gick ändå bra, vi höjde tempot i slutet och fick in två mål :) Jag gjorde inget dårå, men asså, tänkte liksom spara poängen tills serien börjar ;) Och tills jag får en ny klubba ... Nu på matchen vare en som trampa på mitt blad, TVÅ GGR!!! så det blev helt snett -.- Det gick ju att böja tillbaka men det blir fortfarande inte samma sak :(

Eftrer matchen åkte vi hem och åt. Jag åt risgrynsgröt med sylt, kanel och socker ! allt skare va på, visst Felicia ? ;) På kvällen kollade jag, Evelina, Emelie och Conne på topmodel och ensam mamma söker ;) Hahha det kommer bli 7 till 9 framför tv:n på söndagar för oss ;)

Efter det gick jag och Emelie ner och tog upp tvätten. Det var en hel del, har inte tvättat på några dagar :P Hahha sen var vi tvugna att göra varma makor :D det var asgott :)

Är så himla trött nu. Sa till Emelie att jag skulle gå och lägga mig innan elva idag.. men det gick ju som det gick ;)

Här är förresten bilden som pappa skickade upp på mig och danel´;) och en ram som jag fick av felicia när jag åkte upp hit, jätte fin gumman :')



Aja, hare bra så hörs vi ;) kraamaar<333333

Kommentarer
Postat av: felicia

haha klart det ska va allt på!:D fast du glömde mjölken hahah(a)längtar tills på freda när du kmr hem gumman :')<33333

2009-09-07 @ 22:31:49
Postat av: Carro

visst :D Oj, ja mjölk ska det också va såklart ;)

naw (a) längtar också tills jag får komma hem till dig sötnos(a):) <333333

2009-09-08 @ 00:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0