Fystester!

Idag har det typ inte hänt så mkt. Det var ganska lugnt i skolan. Lr juste, på morgonen hade alla ettor i laget fystester, samma som vi gjorde på återträffen innan sommaren. Nu kunde vi alltså se om vi förbättrat oss något under sommaren eller inte. Det var ju ett plus om man hade gjort det eftersom att vi under sommaren hade ett träningsprogram som vi skulle följa. Nu märks det alltså om man följt det på ett ungefär eller inte.

Trodde inte jag skulle förbättre mig så mycket med tanke på hur lite vi sovit de här veckorna, men det gick faktiskt bra. Vi körde brutalbänken och speciella armhävningar. Brutalbänken är som att man hänger upp och ner med överkroppen och sen ska man upp och nudda med armbågarna på knäna. Hehhe klarade bara 2 innan sommaren och nu klarade jag 9 :P det är i alla fall en klar förbättring, även om det kan bli ännu bättre :) Asså armhävningarna vi gjorde är inte som att göra vanliga. Man ska typ ha bra hållning och gå hela vägen ner så man nuddar en boll vid bröstet. Aja hur som ehlst hade jag 10 innan sommaren och nu fick jag 21 ;) så  det var ju en klar förbättring där me :)

Sen hade vi bara vanliga ämnen och sista lektionen var idrott( kommer ha idrott en gång i veckan och innebandy på morgonen på skoltid tre ggr, sedan tre eftermiddagsträningar). Vi körde softboll och det gick faktiskt bra , hahha träffade bollen båda gångerna och mitt lag vann;)

Juste sen hade vi möte idag igen. Vi gick igenom lite regler och så. Sen fick vi en uppgift om att skriva om våran moderklubb och jag ska såklart skriva om Bele ;) Sen skulle vi även skriva ett brev till oss själva som vi kommer få tillbaka när vi gått ut 3:an. Har redan börjat skriva faktiskt, hahha vet inte om jag vågar visa nån annan sen :P men vi får se ;)

nu har jag tagit in youhurten på mitt rum ;) när man bor så här "själv" får man faktiskt dricka direkt ut förpackningen, hahha;)

hare bra allihopa, många pusssar speciellt till min älskade lillesyrra som jag inte pratat me på länge :( saknar diig gumman (a) <333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe va söt (a) saknar dig me syster! :(<33333333333

2009-09-03 @ 07:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0