Känns bättre..

När jag vaknade idag känndes det inte som att det hade blivit bättre med varken förkylningen eller axeln, men senare på dagen märkte jag faktiskt att det hade blivit bättre. Nu värker det inte i axeln i alla fall, det gör bara ont och typ tar stopp när jag sk dra upp den till ett visst läge, men vi får se imorn vad det kan vara för något.
Idag var det ingen innebandy på morgonen, utan det var något myyycket roligare, bild -.- kanske inte då.
Men men, man ska vara klar med den här bilden vi håller på med till nästa gång och jag kommer hinna klart i alla fall.

På kemin hade vi en snabb redovisning för klassen. Sten som han heter, sa bara att vi skulle välja ett grundämne och om 30 min ska ni redovisa det ni fått fram. Så det var väldigt snabbt, men jag ver med Evelina och det gick bra.

Efter skolan vare träning som vanligt kl fyra. Det gjorde onte i axeln när jag körde men inte lika som tidigare. Aa det var väl kanske tredje träningen med nya klubban och nu går inte bladet att använda så jag får köra med min andra klubba igen-.- Det var en som klev på det så bladet typ trycktes ihop och blev helt jättekonstigt så det går typ inte att få det rakt igen. Men som tur e har jag en till exakt lika dan klubba, just för om den jag använder skulle gå sönder. Så det var ju tur det i alla fall.

Efter träningen gick vi även ut och joggade i en halvtimme. Det gick väldigt segt, men känner att man skulle behöva en vilodag snart. Men men, man kör på.

Innan vi åkte hem gick vi jag Emelie och Conne till ica(lilla), som ligger nära hallen, för att handla och ta ut pengar tillskoltröjerna som vi ska betala imorn. Passade på att köpa typ yoghurt, juice och sånt. Köpte även c-vitamintabletter så att jag ska hålla mig hyffsat frisk. Men självklart glömde jag mjölk som jag mest av allt behövde handla-.- :P

När vi kom till elevhemmet skulle vi äta våra matlådor men jag hade ju självklar glömt ,in i hallen så jag fick ställa mig och laga mat i stället. Det blev fiskpinnar och spagetti, orkade inte göra något annat :P

På kvällen blev det idol hos Lina och sen gick jag och Emelie egenom lita av kemiläxan tills på fredag.

Nu ska jag sova. Måste verkligen vara pigg och frisk tills premiären på fredag mot Iksu ungdom. Är vääldigt taggad, bara jag e frisk och inte har ont i axeln. en hare så bra så länge. Pussar och kramar <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0