Kanske slipper bilden :)

Tjoo :)

Var väldigt trött igår så pallade verkligen inte skriva, men idag är jag piggare så kan skriva för två dagar ;)

Vi började 8.20 igår med våran första innebandyträning på morgonen. Vi tränar i en timme och kör ju på rätt hårt så man blir ganska svettig efter träningen. Det som e bra e att vi har 40 min p oss tills nästa lektion börjar, så man har tid till att duscha och så ;)

Dagen gick ganska fort, men sista lektionen skulle vi ha bild igen :O Asså nu var jag vääldigt otaggad på att gå till den där lektionen så jag tog med mig Evelina och Emelie till rektorn och pratade med honom för typ sjuttielfte gången om att få byta till drama! Han ringde runt lite och seen skulle han gå iväg för att kolla något kring det. Då hade våran bild lektion redan börjat men han sa att vi inte behövde gå dit, hahah fett skön ;) Vi skulle komma tillbaka imorrn , onsdag, så kanske vi får byta :D

Juste vi fick våra skåp äntiligen :D Det är halva skåp som vi hade i min gamla skola, men skåpen var ganska små för oss som har innebandyklubbor idrottsväskor, basketbollar och så, så dom ska köpa in nya större skåp till oss som går idrottsprogrammet ;) Det coola var att man behöver inget lås till dom. Man har ett elevkort med en bild på sig själv som vi tog för typ 2 veckor sedan. Sen håller man bara det framför låset på skåpet så lyser den grönt och man kan öppna :O coolt va ;)

Sen hade vi träning som vanligt kl 16.00 och efter träningen hade vi även styrkecirkel som vi ska ha varje måndag. Det innebär att man är i grupper och går runt till olika styrkestationen som armhävningar på balansbräda plankan mm. Man var ganska trött efter den dagen kan jag säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0