Buss och tåg till Sthlm!

Tjenna folket!

Fan va duktig jag är då, hittade både till bussen i morse och nu tåget fast jag aldrig åkt förut ;) Det är svårare än vad man tror :O Hehhe :) men fick lite hjälp av två typ gubbar som var jättesnälla och fick mig till rätt vagn :)

Har precis åkt buss från Umeå till Sundsvall i fyra timmar. Sov mesta dels av tiden så det gick väl bra, lite obekvämt att sitta upp och sova bara men det fick gå ;)

Nu sitter jag på tåget som går till Sthlm och kommer vara där vid halv fyra :)

Guuuuud vad jobbigt och tråkigt tänker ni säkert nu.... aa det kan man tycka... men man lär sig faktiskt ganska mycket ;) Och bara jag har mat med mig så är det lugnt ;) Ne skoja nara , men börjar faktiskt bli lite hungrig nu, ska nog ta och äta min goda matlåda med köttbullar och makaroner :D

Ikväll vid sju är det dags för andra kvalmatchen (min första) och vi möter Åkersberga. Tagga nu tjejer!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0